Støtstang / sikkerhetrør

Finn Støtstang / sikkerhetrør: Velg bilmerke

OPEL

NISSAN

PEUGEOT

MITSUBISHI

HONDA

SKODA

CITROËN

HYUNDAI

SUBARU

MAZDA

RENAULT

FIAT

SUZUKI

SAAB

JEEP

LAND ROVER

KIA

SSANGYONG

ALFA ROMEO

CHRYSLER

MINI

PORSCHE

CHEVROLET

LEXUS

ISUZU

DODGE

SEAT

DAIHATSU

JAGUAR

SMART

ROVER

TESLA

IVECO

DAEWOO

LANCIA

MG

CADILLAC

DACIA

HUMMER

FERRARI

LADA

LAMBORGHINI

INFINITI

FORD USA

ALPINA

VAUXHALL

ASTON MARTIN

ABARTH

ACURA

PIAGGIO

BENTLEY

PONTIAC

TALBOT

DS

BRABUS

ARO

AUSTIN

CHERY

GENESIS

AUTO UNION

LOTUS

BEDFORD

DAF

DAIMLER

GMC

INNOCENTI

MAN

MORRIS

NSU

TRIUMPH

ZASTAVA

BARKAS

BORGWARD

EBRO

GAZ

MERCURY

SANTANA

STEYR

TATA (TELCO)

WARTBURG

TRABANT

AC

ZUENDAPP

RENAULT TRUCKS

ROLLS-ROYCE

MASERATI

FSO

PROTON

BUGATTI

AUTOBIANCHI

HOLDEN

MORGAN

FORD OTOSAN

ALPINE

GLAS

MOSKVICH

BUICK

MEGA

PLYMOUTH

TVR

ASIA MOTORS

WESTFIELD

MARUTI

OLDSMOBILE

LINCOLN

MAHINDRA

LDV

AIXAM

BERTONE

CARBODIES

CATERHAM

DE TOMASO

SATURN

INDIGO

LIGIER

MCLAREN

MINELLI

PANTHER

AUSTIN-HEALEY

SHELBY

UAZ

UMM

WIESMANN

PUCH

MAYBACH

ASKAM (FARGO/DESOTO)

JIANGLING LANDWIND

SCION

KTM

AUVERLAND

FORD ASIA / OCEANIA

JINBEI

FAW

GREAT WALL

CASALINI

PININFARINA

LTI

BUICK (SGM)

SHUANGHUAN AUTO

ARTEGA

DR

THINK

RAM

GEELY (GLEAGLE)

FISKER

BESTURN (FAW)

MIA ELECTRIC

HAVAL

STREETSCOOTER

PAGANI

LLOYD

MICROCAR

VICTORY

DFSK

GERMAN E-CARS

ALVIS

GOUPIL

CUPRA

LEVC
Støtstang / sikkerhetrør: fra vår butikk
Driften av sensitive deler i mekanisk og bil-ingeniørarbeid, utføres alltid indirekte. Verktøy som ventilløfter, ventiltrykkstang og også demperrør er satt i mellom. Dette vil garantere en mer presis og hensiktsmessig drift. Det er spesielt viktig med veldig fine og små deler. Denne måten er for eksempel vanlig med kamakselen, som er ansvarlig for ventilkontrollen. På riktig tid, må kammene justere de forskjellige ventilene veldig raskt, noe som ikke bare krever presisjon, men også detaljert arbeid.
En fjær sitter i injeksjonsventilen, innløps- og utslippsventilen, og er svært ofte ekstremt raskt strammet. Videre er det svært høye temperaturer i sylinderhodet, og ved plasseringen til ventilene. Begge forholdene forårsaker slitasje som ikke bør intensiveres. Også ventilløfterne er ikke er fri for slitasje under disse betingelsene. Når de brukes som verktøy, bør de ha en høyere herdegrad enn delene som betjenes. Derfor har de mindre slitasje, da de selv blir rammet av harde kammer. Dette gjelder uavhengig av deres design og konstruksjon. Hver ventil trenger sin egen formede ventilløfter da dette også er avhengig av dens posisjon i topplokket. Ventilløftere komme som hammer, spak og vippearm i kjøretøyet. Slitasjen er avhengig av den aktuelle konstruksjonen. Men jobbene deres er svært enkle og derfor kan deres produksjon gi dem en lang levetid. Ventilene har vanligvis en kortere levetid.
Det er en god tid til å sjekke tilstanden til kamakselen og ventilløfterne ved utskifting av en ventil. Når en ventil har blitt brukt lang tid, kan dens feil være forårsaket av en defekt ventilløfter. Men høykvalitets produserte ventilløftere vil fortsatt jobbe, selv om bilen er klar som skrapmetall. Vi tilbyr alle deler av høy kvalitet til en svært rimelig pris i vår nettbutikk, f.eks pendelsonde, slange, beltestrammer, demper, turbolader, etc.