Vindusvisker blade

Finn Vindusvisker blade: Velg bilmerke

OPEL

NISSAN

PEUGEOT

MITSUBISHI

HONDA

SKODA

CITROËN

HYUNDAI

SUBARU

MAZDA

RENAULT

FIAT

SUZUKI

SAAB

JEEP

LAND ROVER

KIA

SSANGYONG

ALFA ROMEO

CHRYSLER

MINI

PORSCHE

CHEVROLET

LEXUS

ISUZU

DODGE

SEAT

DAIHATSU

JAGUAR

SMART

ROVER

TESLA

IVECO

DAEWOO

LANCIA

MG

CADILLAC

DACIA

HUMMER

FERRARI

LADA

LAMBORGHINI

INFINITI

FORD USA

ALPINA

VAUXHALL

ASTON MARTIN

ABARTH

ACURA

PIAGGIO

BENTLEY

PONTIAC

TALBOT

DS

BRABUS

ARO

AUSTIN

CHERY

GENESIS

AUTO UNION

LOTUS

BEDFORD

DAF

DAIMLER

GMC

INNOCENTI

MAN

MORRIS

NSU

TRIUMPH

ZASTAVA

BARKAS

BORGWARD

EBRO

GAZ

MERCURY

SANTANA

STEYR

TATA (TELCO)

WARTBURG

TRABANT

AC

ZUENDAPP

RENAULT TRUCKS

ROLLS-ROYCE

MASERATI

FSO

PROTON

BUGATTI

AUTOBIANCHI

HOLDEN

MORGAN

FORD OTOSAN

ALPINE

GLAS

MOSKVICH

BUICK

MEGA

PLYMOUTH

TVR

ASIA MOTORS

WESTFIELD

MARUTI

OLDSMOBILE

LINCOLN

MAHINDRA

LDV

AIXAM

BERTONE

CARBODIES

CATERHAM

DE TOMASO

SATURN

INDIGO

LIGIER

MCLAREN

MINELLI

PANTHER

AUSTIN-HEALEY

SHELBY

UAZ

UMM

WIESMANN

PUCH

MAYBACH

ASKAM (FARGO/DESOTO)

JIANGLING LANDWIND

SCION

KTM

AUVERLAND

FORD ASIA / OCEANIA

JINBEI

FAW

GREAT WALL

CASALINI

PININFARINA

LTI

BUICK (SGM)

SHUANGHUAN AUTO

ARTEGA

DR

THINK

RAM

GEELY (GLEAGLE)

FISKER

BESTURN (FAW)

MIA ELECTRIC

HAVAL

STREETSCOOTER

PAGANI

LLOYD

MICROCAR

VICTORY

DFSK

GERMAN E-CARS

ALVIS

GOUPIL

CUPRA

LEVC
Vindusvisker blade: fra vår butikk
Vanligvis besto hver visker i en bil av en spak, viskerarmen og et viskerblad. Armen var ansvarlig for pendelbevegelse sidelengs, mens bladets var å trykke viskergummi på vinduet for å tørke av regnvann. Dette designet var tilstrekkelig med saktegående biler. Og de første vinduene ble produsert rette, slik at viskeren ikke trengte å være konstruert rundt et skjevt vindu. Viskeren ble snart utstyrt med en elektrisk motor.
Men i flere tiår, ble ytterligere endringer ikke ansett å være viktig. Interessen til sjåføren var alltid å ha vannfrie vinduer i regn, for å holde klar sikt på veiene. Dette ble også regulert ved lov da trafikken økte, og skitne vinduer ble en sikkerhetsrisiko. Utviklingen har gjort et sprang med innføringen av den skjeve frontruten. Et viskerblad måtte nå utformes slik at det ikke ville forlate et område av skjermen uten tilsyn. Men å lage viskerbladet i en rund form er ikke egnet da strekte områder ikke kan rengjøres tilstrekkelig. Resultatet var at viskerbladet måtte få en vindusviskerkobling som fleksibelt kunne fordele trykket på bladet. Til slutt ble viskergummi vurdert, så vel som at det endelige resultatet i hovedsak avhenger av denne delen. Alle komponenter ble sett på som en del av en systematisk konstruksjon, og endret i henholdtildet. Også data som ble samlet inn i vindkanalen, hjalp resultatet. Alle områder av en vindusvisker ble mer elastiske, og dermed mer fleksible.
Metall ble erstattet av plast, og egenskaper kunne enklere oppnås. Produsentene av vindusflatene bestemmer karakteren av viskerbladet, da fordreining av glasset er den viktigste bestemmelsen som må overvinnes under regn. Vi tilbyr alle deler for ulike modeller av høy kvalitet, til en svært rimelig pris i vår nettbutikk, f.eks inntakssylinder, hovedfrontlys, kupèvifte, bagasjerom / bagasjeplass, dieselfilter, etc.